zondag 22 februari 2015

Essence The Pastels nagellakjes - REVIEW

Op zaterdag 21 februari was ik naar het Beauty Fashion Friends event in Amsterdam samen met Esmee. Op het event was ook een Essence stand waar ze ook alle producten van de nieuwe collectie van de lente/zomer 2015 verkochten. Ik kon daar helaas niet met pin betalen, dus had ik later in het centrum van Amsterdam een paar producten gekocht van Essence. Onder andere deze twee nagellakjes. Onlangs had ik al een review geschreven over The Nudes nagellakjes van Essence op lifeaschelsey, maar ik was ook erg benieuwd naar The Pastels nagellakjes, dus heb ik daar twee van gekocht die ik vandaag ga reviewen voor jullie!


De pastel kleurtjes zijn zo onwijs leuk en mooi. Vorig jaar waren ze al helemaal in qua kleding, maar nu dit jaar ook met nagellak! Het zijn echt super mooie kleurtjes om te dragen op je nagels in de lente en de zomer. Het liefst haalde ik ze allemaal, maar heb er uiteindelijk twee gekocht. Ze kosten, net zoals The Nudes nagellakjes, € 1,89 per stuk. Ik ben tevreden over de kwaliteit van The Nudes nagellakjes, dus ik hoop dat hetzelfde geldt voor The Pastels nagellakjes. Ik ben benieuwd!


Van links naar rechts: 07 bubble bath en 03 i'm so fluffy. Deze twee kleuren vind ik toch echt de mooiste uit de The Pastels collectie. Perfect voor als het wat warmer weer wordt buiten!

Ik heb beide lakjes op mijn duim aangebracht. Boven is na 1 laagje en eronder is na 2 laagjes.

07 bubble bath na 1 laagje

07 bubble bath na 2 laagjes

Na 1 laagje dekt hij niet meteen goed. Dat had ik wel met The Nudes nagellakjes. Die waren wel al prima na 1 laagje. Maar omdat dit ook een wat lichtere kleur is, dekt hij ook niet meteen goed. Na 2 laagjes wordt hij pas echt mooi! Erg mooi kleurtje speciaal voor in de lente (vind ik).

03 i'm so fluffy na 1 laagje

03 i'm so fluffy na 2 laagjes
Bij dit lakje kan je zien dat hij na 1 laagje al vrij goed dekt. Het mooiste resultaat heb je natuurlijk na 2 laagjes. Wat mij ook meteen opmerkte, is dat deze lakjes een beetje mat aanvoelen. Als je met je vinger over je vinger gaat (als de nagellak al goed droog is) dan voelt het een beetje mat aan. De lakjes glanzen ook niet, wat ik eigenlijk ook wel leuk vind. The Nudes nagellakjes glansen bijvoorbeeld weer wel.

Ik ben wederom weer tevreden over deze nagellakjes net zoals met The Nudes nagellakjes! Erg leuk voor in de zomer als je op vakantie gaat etc. Ook zijn de nagellakjes nog eens goedkoop. € 1,89 per stuk en dan heb je alsnog goede kwaliteit! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht van Essence, aangezien ik hiervoor alleen nagellak gebruikte van Catrice. Maar deze kan ik je zeker aanraden!

The Pastels nagellakjes & The Nudes nagellakjes.
xoxo' Chelsey

1 opmerking: